Tuesday, May 17, 2011

Na ovaj sam izuzetno ponosna iliti šta je zeka doneo baki

Moja mama je jedna od onih žena koje kada naiđu na udoban komad garderobe nose ga do iznemoglosti. Tako ona ima jedan svetlo sivi prsluk koji nosi po kući i to već tridesetak godina. Zato je meni palo na pamet da je obradujem jednim novim "pokućnim" prslukom. Listala sam jedno starije izdanje Knit Simple magazina i ugledala ovaj model. A kako se Uskrs približavao, odluka je pala. Imajući negativna iskustva sa jeftinijim predivima, odlučila sam se za Vlnapov Exclusive. Izbor boja nije bio naročito velik, ali s obzirom da je tražila neku neutralniju boju, a stari prsluk je bio svetlo sive boje, izabrala sam ovu tamno sivu. Nazvala sam je telefonom i tražila da mi pošalje svoje dimenzije, otvorila Knit Simple i počela da pletem. Pomalo sam strepela što je u pitanju predivo sa kojim nemam iskustva, što su igle malo deblje, što nemam nju ispred sebe pa da naslonim rad na nju i vidim kako napredujem, ali zagrizla sam i rekla sebi biće kako bude. I bilo je super! Prezadovoljna sam i sa receptom i sa predivom i sa krajnjim rezultatom.
Pošto je i ona izuzetno zadovoljna sa prslukom, došla je do zaključka da ne može u njemu da dinsta luk, već da će ga koristiti za izlaske. I opet nosi stari svetlo sivi prsluk...

ª  ª  ª  ª  ª


My mum is one of those women who upon finding a comfortable piece of clothing will wear it forever. She has a light gray vest that she has been wearing around the house for about thirty years. So, I had an idea to surprise her with a new "homewear" vest. I was looking through an older edition of Knit Simple magazine and came across this model. And, as Easter was fast approaching, the decision was made. Having had unpleasant experiences with cheaper yarn, I opted for Vlnap Exclusive. The choice of colours was limited, but since she wanted a more neutral colour, and the old vest was light gray, I opted for dark gray. I phoned her to send me her measurements, opened Knit Simple magazine and started knitted. I was a bit apprehensive about using a yarn I had no previous experience with, the needles being a bit too thick, not having my mum around to put my knitting in front of her and see how I'm doing, but I told myself - be as it may! And it was great! I am extremely satisfied with both the pattern and the final result.
And, since my mother is also very happy with the vest, she concluded that she cannot fry onion wearing it, and that she would wear it when going out. So, she's back to wearing her old light gray vest...




6 comments:

  1. Naravoučenije: kupi svetlo sivu vunicu:)))

    ReplyDelete
  2. Da, naravoučenije, iliti šta je zeka naučio.

    ReplyDelete
  3. Hahahahaaaa, da, da, očekivano!

    ReplyDelete
  4. Morace zeka da napravi jos jedan :))))

    ReplyDelete
  5. Odlično stoji, svaka čast! I dugmići su se sjajno uklopili! :)

    ReplyDelete
  6. Zeka prelijepo radi...jako mi se sviđa...:)))

    ReplyDelete