Thursday, February 13, 2014

Tri lepe stvari

Iako sam napravila pauzicu na blogu, to ne znači da se ništa nije događalo. Naprotiv - čak tri lepe stvari!
 
Počele su Zimske Olimpijske Igre, a sa njima i Ravelenske igre na sajtu Ravelry. Ekipa NS Needles ovaj put ima 22 člana, što iz Srbije, što iz inostranstva, a cilj je da u okviru izabrane discipline ispletete/isheklate projekat po želji. Ja sam izabrala disciplinu pletenja čarapa, pošto čarape u životu nisam plela (a čini mi se da sam se zaklela da nikada ni neću). To mi se oduvek činilo kao nešto užasno pipavo i komplikovano. Međutim, kako je poenta olimpijskih igara postaviti sebi izazov i ispuniti ga - eto mojih čarapa. Pronašla sam disciplinu u kojoj nije potrebno završiti ceo projekat, nego deo koji ste sami sebi odredili, tako da je moj cilj da osvojim zlato time što ću do kraja ZOI isplesti jednu čarapu. Nemojte se smejati, nije uopšte naivno, jer pletem čarapu mužu, a on ima prilično velika stopala. Uzgred, od kada je saznao da umem da pletem (još dok smo se zabavljali) tražio je da mu ispletem čarape da ponese kada bude išao u vojsku. Kako ja to nisam uradila, od onda mi vadi mast kako on nikako da dobije ono što je želeo. Dakle - dve muve jednim udarcem! Naoružala sam se super predivom, pozajmila igle br.2, skuvala čaj, uspavala decu i igre mogu da počnu!


Takođe na sajtu Ravelry, u grupi Serbia, organizovana je igra „Sending some sunshine“. Igra je organizovana tako da svako ko se prijavio dobije adresu nekog drugog prijavljenog člana i treba da mu pošalje paketić u vrednosti oko 200 din. Potrebno je da proučite profil svog para, da pretpostavite šta bi ga obradovalo i pošaljete mu paketić iznenađenja. Ja sam dobila paketić od Maje Glušice, a u njemu su se našla tri lepa konca, set ziherica, tri svećice, niz zlatnih i srebrnih šljokica (Ema je već na to bacila oko), par očiju za amigurumi (i za to je već našla svrhu), slane grickalice sa maslinovim uljem (to smo odmah pojeli) i jedno jako lepo pismo. A sve je to bilo spakovano u jednu prekrasnu i elegantnu kutiju koju je Maja sama napravila dekupažom (i veoma me zaintrigirala i za taj hobi!).
 
 
Pre nedelju dana me je veoma obradovalo jedno pisamce u inboksu. Naime Merima, autorka bloga Moj amiami, mi je poslala nagradu Liebster blog award. Ovim putem joj se puno zahvaljujem i od srca vam preporučujem da posetite njen blog ako ste fan amigurumija. A ako niste, sigurno ćete postati :)
 
 

1 comment:

  1. Ja se kanim mesecima,da pocnem da pletem carape,ali nikako,ali obecala sam sebi da cu to nauciti.

    ReplyDelete