Sunday, May 6, 2012

Pokloni za bebe

Ovu vrstu ručnog rada sam naučila pre pletenja i heklanja, takođe od svoje mame. Ona je nekada jako volela da veze ovu vrstu veza, pa sam uz nju i ja malo po malo bockala. Mama je uglavnom vezla mađarske motive - divne cvetove i crvene paprike. Platna sa iscrtanim motivima smo kupovali kada smo išli na izlete u Baju (nama najbliži mađarski grad) - još uvek se sećam pijačnih tezgi prekrivenih platnima koja prosto mame da ih uzmete u ruke i ukrasite šarenim koncem. A onda su došle čuvene devedesete, u inostranstvo se nije išlo (osim po gorivo), pa smo platna iscrtavali sami. U tome je moj tata bio majstor :)
Ove portikle sam radila sa velikom nostalgijom za tim prošlim danima. Nastale su u periodu od više od dve godine, kao pokloni za drage nam bebe.






6 comments:

  1. Divne su, zarazila si me nostalgijom :-*

    i.kokar

    ReplyDelete
  2. Prelepo! Mogla bi okačiti i koju sliku maminih radova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna ideja :)
      Sledeci put kad odem kod nje, uslikacu ih.

      Delete
  3. bas cakano! nema koja mama se ne bi odusevila ovakvim pokloncicem za bebu :)

    ReplyDelete
  4. Zivele sve nase drage bebe! Prelepe portikle!

    ReplyDelete