Thursday, February 10, 2011

Moja prva nagrada -- My first award

Pre par dana me je Andrea predivno iznenadila dodelivši mi nagradu za blog. Razlog za kašnjenje njenog objavljivanja je večito prisutni problem sa Internetom, ali i žešća prehlada. Bilo kako bilo, nagrada me je jako obradovala, zaista mi je drago da čujem pozitivne (ali i negativne) komentare po pitanju bloga.



Ja ovu nagradu prosleđujem sledećim blogerkama:

1. Heklica - zbog predivnih stvari koje plete i hekla, kao i zbog jednog posebno fantastičnog para rukavica
2. Bensedin art - zbog pregršt boja koje koristi u radu i njenih malih Indijanaca
3. Magrit - zbog fotografija koje mi ulepšavaju dan i preciznosti u pletenju na kojoj nadasve zavidim
4. Škrabalica - zbog fantastičnih ideja koje svakodnevno deli sa nama
5. Mala pričica - zbog bloga koji prikazuje jednu lepu porodičnu priču

Čestitam :))))

3 comments: